5-dniowa dieta, którą polecił mi mój kardiolog – schudłam już 2 kilo. Szybko i skutecznie.

Prawidłowa dieta jest ważna dla każdego z nas, chociaż to osoby mające nadwagę powinny częściej stosować diety i bardziej się pilnować.

Otyłość jest chorobą mającą wiele skutków ubocznych na zdrowiu. Ta dieta została stworzona przez europejskich kardiologów, więc jest bezpieczna.

Ważne jest także, aby do takiej diety dorzucić aktywność fizyczną, około 30 minut dziennie + dieta pozwoli spalić nawet 6 kg tłuszczu dziennie.

Dzień 1:

Śniadanie – dowolny owoc (z wyjątkiem bananów i winogron) oraz odrobina jagód lub czarnych porzeczek.

Lunch – cała pomarańcza, jogurt naturalny oraz jedno gotowane jajko.

Obiad – dwa jajka gotowane, dwie grzanki, jedna miseczka sałaty lub ogórek, dwa pomidorki.

Dzień 2:

Śniadanie – dowolny owoc (z wyjątkiem bananów i winogron) oraz odrobina jagód lub czarnych porzeczek.

Lunch – cała pomarańcza, jogurt naturalny oraz jedno gotowane jajko.

Obiad – jedna grzanka, czerwone, gotowane mięso (około 125g), filiżanka kawy lub herbaty, koniecznie bez cukru oraz cała pomarańcza.

Dzień 3:

Śniadanie – dowolny owoc (z wyjątkiem bananów i winogron) oraz odrobina jagód lub czarnych porzeczek.

Lunch – cała pomarańcza, ogórek oraz gotowane jajko.

Obiad – czerwone, gotowane mięso (około 125g), grzanka oraz filiżanka herbaty lub kawy tak samo bez cukru.

Dzień 4:

Śniadanie – dowolny owoc (z wyjątkiem bananów i winogron) oraz odrobina jagód lub czarnych porzeczek.

Lunch – serek wiejski (około 125g), pomarańcza oraz grzanka.

Obiad – czerwone, gotowane mięso (około 125g), pomarańcza, filiżanka herbaty lub kawy bez dodatku cukru oraz grzanka.

Dzień 5:

Śniadanie – dowolny owoc (z wyjątkiem bananów i winogron) oraz odrobina jagód lub czarnych porzeczek.

Lunch – czerwone, gotowane mięso (tym razem około 200g), grzanka oraz jeden pomidor.

Obiad – ziemianki z fasolką szparagową oraz gotowane marchewki (około 200g).

Taką dietę należy stosować przez 5 dni, następnie konieczne jest zrobienie dwóch dni przerwy, a następnie ponownie można powrócić do stosowania diety. Wszystkie warzywa zawarte w diecie, należy gotować bez dodatku soli.

error: Treść zabezpieczona !!