To 6-minutowe ćwiczenie może pomóc Ci schudnąć.

Czy chcesz schudnąć? Ta 6-minutowa rutyna ćwiczeń może być powtarzana codziennie przez lekarza wojskowego.

„Niewidzialne ćwiczenia” to nazwa popularnej w latach 80. aktywności fizycznej. Stworzył je wielokrotnie nagradzany pułkownik medyczny i autor ponad 70 publikacji naukowych. Omówimy ich korzyści w następnej części.

Ćwiczenia te są świetnym pierwszym krokiem do podjęcia aktywności fizycznej, szczególnie dla osób, które zmagają się z nadwagą lub chcą dokonać zmiany z siedzącego trybu życia. Ćwiczenia te nie są ciężkie dla serca.

Ponieważ nie wymagają zbyt dużego obciążenia, są idealne dla sportowców o mniejszych umiejętnościach. Trwają tylko sześć minut i powinny być stosowane co godzinę, aby osiągnąć satysfakcjonujący efekt.

„Niewidzialne ćwiczenia”, składają się z ośmiu elementów. Ćwiczenia te można wykonywać w dowolnym miejscu i czasie. Po kilku dniach zobaczysz pierwsze rezultaty. Zauważysz różnicę w swoich mięśniach i poczujesz się jak po treningu.

Do tych ćwiczeń należą:

Musisz wykonać 40 powtórzeń podnoszenia pięt. To ćwiczenie można wykonywać na stojąco lub siedząco. Podwyższenia palców u nóg należy wykonać 50 razy. Polega ono na wciskaniu pięty w podłoże i unoszeniu tylko palców stóp.

Wycofanie mięśni kulszowych – 50 powtórzeń: Napnij mięśnie kulszowe i po chwili je rozluźnij. Napinanie mięśni brzucha – Wdech przez nos 20 razy i wydech przez usta. Ściąganie łopatek – 20 powtórzeń: Wyprostuj plecy, ściągnij łopatki do siebie i odciągnij ramiona do tyłu.

Zaciskanie pięści – Powtórz sekwencję 50 razy: Mocno zaciśnij pięści, a następnie rozluźnij. Twoja głowa powinna być obrócona o 90 stopni. Robi się to powoli, ale systematycznie. Rozciąganie podbródka: Polega na przyniesieniu podbródka do przodu i objęciu dolnych warg górną wargą. Możesz zamknąć lub otworzyć usta. Jest to świetne ćwiczenie na pozbycie się podwójnych podbródków.

Jakie są zalety „niewidzialnych ćwiczeń”?

  • Możesz znacznie zwiększyć swój metabolizm.
  • Aktywować wszystkie grupy mięśniowe,
  • Znacząco zwiększa spalanie tłuszczu
  • Zwiększa wydajność narządów wewnętrznych
  • Wpływają pozytywnie na krążenie krwi
  • Nie dochodzi do przeciążenia układu limfatycznego.
  • Te proste ćwiczenia mają ogromną moc. Można je wykonywać w sposób systematyczny, dzięki czemu organizm wykonuje je niemal automatycznie, nawet bez konieczności zaglądania do instrukcji.