7 świetnych ćwiczeń, które wymodelują twoje biodra. Nadmiar tłuszczu zniknie, a Twoja sylwetka zyska seksowne krągłości.

Te 7 ćwiczeń pomoże Ci zrzucić zbędne kilogramy i wymodelować biodra. Te ćwiczenia pomogą Ci uzyskać wymarzony kształt.

Możesz sprawić, że twoje biodra będą wyglądać bardziej prosto, zmieniając swoją dietę i ćwicząc. Aby osiągnąć pożądany rezultat, musisz być konsekwentna i mieć silną siłę woli. Musisz wybrać odpowiednie ćwiczenia i wykonywać je co najmniej trzy razy w tygodniu przez 21 dni.

Ćwiczenie 1

Wykonaj kopnięcie boczne i przysiad. Po wykonaniu klasycznego przysiadu i powrocie do pozycji wyjściowej, wykonaj kopnięcie nogą boczną. Plecy zostaną rozciągnięte podczas przebywania w pozycji przysiadu. Pięty przejmują ciężar ciała. Podczas wykonywania przysiadu kolana nie powinny wystawać poza palce stóp. Przez 30 sekund powtarzaj ćwiczenie.

Ćwiczenie 2

Kolejne 30 sekundowe ćwiczenie również jest możliwe do wykonania. To ćwiczenie można wykonać z gumką fitness. Należy ją umieścić na biodrach. Przeskakiwanie z jednej nogi na drugą, a następnie wysuwanie jednej w bok pod kątem skośnym to ćwiczenie. Należy dotknąć prawą ręką przeciwległego barku, a następnie wysunąć jedną nogę do tyłu pod kątem skośnym. Trzymaj plecy prosto. Twoje mięśnie powinny być napięte.

Ćwiczenie 3

Obracaj biodra na boki, aż dotkną podłoża, a następnie wykonaj plank.

Ćwiczenie 4

Jest to ćwiczenie polegające na położeniu się na plecach i oparciu łokcia o łokieć. Wyprostuj nogi i unieś jedną nogę jak najwyżej. Na każdą stronę przez 30 sekund.

Ćwiczenie 5.

Przyjmij pozycję na plecach, ze stopami razem. Przesuń stopę na bok, a następnie wróć do pozycji wyjściowej. Obróć stopę w jedną stronę, a następnie w drugą. Umieść dłonie pod barkami. Kolana pod kątem prostym. Twoje plecy będą rozciągnięte, a mięśnie napięte. Możesz wykonać to samo ćwiczenie po obu stronach przez 1 sekundę.

Ćwiczenie 6

Przy tym ćwiczeniu będziesz musiał oprzeć łokieć i kolano. Następnie wyciągnij drugą nogę jak najdalej i podnieś ją jak najwyżej. Drugą rękę oprzyj na biodrze. Ćwiczenie powinno trwać 30 sekund.

Ćwiczenie 7

Stań prosto i rozstaw szeroko nogi. Przez 30 sekund przesuwaj ciężar ciała na jedną stronę.

Brawo! Trening wykonany. Te ćwiczenia można wykonywać regularnie. Powinieneś je wykonywać co najmniej 3 razy w tygodniu. Ćwiczenia te można wykonywać rano, aby się zmotywować i pobudzić do działania, lub w nocy, aby pomóc się zrelaksować.