Te ćwiczenia działają jak magia. Pomogą Ci zachować sprawność i zdrowie, nawet jeśli Twój styl życia nie jest aktywny.

Siedzący tryb życia jest zły dla Twojego zdrowia i może nawet utrudniać ćwiczenia. To codzienność wielu osób, które są tak zaangażowane w swoją pracę, że zapominają o dbaniu o siebie.

Musimy pamiętać, że nasze zdrowie i samopoczucie jest najważniejsze. Dlatego kluczowe jest, aby poświęcić czas dla siebie i zadbać o siebie. Oto kilka wskazówek, jak utrzymać pracoholików w dobrej kondycji i zdrowiu.

To świetne ćwiczenie na rozciągnięcie kręgosłupa

Igor Borschenko jest neurochirurgiem, który uważa, że rozciąganie kręgosłupa jest świetnym sposobem na zapobieganie wielu chorobom. Jest to możliwe dzięki kilku ćwiczeniom – mówi. Z całej listy wybraliśmy te najłatwiejsze. Zajmują one zaledwie 10 minut, a wystarczą na wiele lat. Pokażemy ci krok po kroku, jak je wykonywać.

Weź ręcznik i zwiń go w rulon.

Umieść go pod brzuchem tak, aby cały ciężar ciała został przeniesiony na stołek. Taka pozycja pozwoli Ci rozciągnąć kręgosłup i odcinek lędźwiowy bez jego uszkodzenia lub przeciążenia.

Następnie rozciągnij swój kark.

Połóż głowę na stole, a następnie ułóż na nim ręce. Następnie całkowicie rozluźnij szyję. Po kilku minutach możesz zacząć prostować szyję. Po tym czasie możesz wrócić do punktu wyjścia.

Zauważysz znaczną poprawę stanu swojego kręgosłupa i poczujesz się znacznie lepiej. Ćwiczenia te polecane są również osobom, które mają problemy ze snem.